Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul İETT Şoförlerinin Para Alması
« önceki   123 ... 8910 ... 373839   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
sayfa 9
nerminkumbar

16 yıl önce - Çrş 05 Ekm 2005, 21:59

Madde 3 evet , özür dilerim doğru valla , günde 24 YTL Ayda 720 Ytl (720 milyon) !

Düşündürücü bir tablo çıkabilir ortaya.


bulent222
16 yıl önce - Prş 06 Ekm 2005, 23:23

Bu işten kâr etmek pek mümkün değil.. Ancak, zaten işe gitmek için mecburen binilen otobüse 15 dakika sonra birisi binip "fazla bileti olan var mı" derse, o zaman faydalı olur. Yoksa sırf akbil bastırmak için binen kişi parasını çıkaramaz

Hem bu günlerde biletsiz yolcu da pek kalmadı; para geçmemeye başladıktan sonraki ilk acemilik bitti. Sabah akşam iş saatinde binenler de hep akbilli oluyor.


BAYRAM_24
16 yıl önce - Pzr 02 Nis 2006, 23:17

Bugün iki şoför konuşmasına tanık oldum :

-Akbil geri geliyormuş
-Hadi ya
-Nereden Duydun
-Telsizden açık anons yapmışlar
-Olurmu öle şey ya
-Olur valla ama ben basmam akbil
-Bende basmam
-Hiç işim olmaz abi
-Yine bir oyun var bu işin içinde ama bakalım hayırlısı..

diye gidiyordu....


Mustafa Noyan

16 yıl önce - Pts 03 Nis 2006, 21:35

İETT şoförleri geçen Cumartesi günü 1 Nisan 2006 tarihinde akbil kullandırmaya tekrar başladılar.

selim_
16 yıl önce - Pts 03 Nis 2006, 21:54

Alıntı:
İETT şoförleri geçen Cumartesi günü 1 Nisan 2006 tarihinde akbil kullandırmaya tekrar başladılar.

Uygulama kaldırırken söylenen: "Trafiğe neden oluyor, seferler gecikiyor," gibi söylemler bahaneymiş yani.



kutlay34
16 yıl önce - Pts 03 Nis 2006, 22:00

Alıntı:
Uygulama kaldırırken söylenen: "Trafiğe neden oluyor, seferler gecikiyor," gibi söylemler bahaneymiş yani.


Onlara ek olarak şöförlerin kendi aralarında yolcu kapma yarışını da (gerek ÖHO-İETT söförleri gerekse İETT şöfölerinin kendi arasında) ekleyebiliriz...


ümit 806

16 yıl önce - Pts 03 Nis 2006, 22:35

Ben uygulamanın geri getirilmesini yine sahte bilet olaylarında artış olabileceği ihtimâline bağlıyorum. Altunizâde aktarma merkezi'nde yaşlı bir amca 2 milyon'dan bilet satıyor ve zor durumda kalanlar bu amcadan bilet almak zorunda kalıyorlar. Bilet kumbaraları da sağlıklı çalışmıyor ve çoğunlukla biletler yırtılıp kumbaranın çekmecesine atılıyor. Citaro'larda ise zaten bilet kumbaraları 97 model 345'lerin kumbaralarından. İETT, bileti, biletli yolcuyu iyi takip edemiyor. Bence bu uygulamaya dönüşün böyle bir sebebi olabilir.

kutlay34
16 yıl önce - Pts 03 Nis 2006, 22:41

Ümit Biraderim o kadar doğru söyledin ki verdiğim puandan anlarsın..  Şöförlerin elinden akbilleri aldıktan(benim deyimimle) sonra kaçak bilet satanlar işbaşı yapmaya başladılar... Bazı şöförler uygulamadan habersiz ya da akbil tomlarını henüz temin edememiş olsa gerek 21A'ya bindiğimde bir yolcu akbili kalmadığı için gitti bilet aldı şöförde onun gelmesini bekledi... En azından 1-2 dk'lık vakit kaybını önler şöförlere akbil verilmesi(tabi yarış yapmamaları şartıyla)... En önemlisi kaçak bilet satanlara önemli ölçüde darbe indirilir...

BAYRAM_24
16 yıl önce - Sal 04 Nis 2006, 16:53

Şoförler bu konuda ikiye bölünmüş durumda heralde, bazı şoförler yanlarında akbil bulundururken , çoğunluğu bulundurmuyor.

Akın Kurtoğlu

16 yıl önce - Pts 29 May 2006, 02:16

Bugün itibarıyla, İETT şoförlerinin para karşılığı Akbil bastırmaları uygulaması devam ediyor mu? Otobüslerde hiç akbil basan şoföre denk gelmiyorum artık... Son durum hakkında bilgisi olan var mı?

Akın KURTOĞLU



sayfa 9
« önceki   123 ... 8910 ... 373839   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM