Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İETT - Sorunlar, Fikirler ve Çözüm Önerileri
« önceki   123 ... 323334 ... 189190191   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
kilitli
sayfa 33
BAYRAM_24
16 yıl önce - Sal 28 Mar 2006, 20:46

Keşke sigarasız bir dünyada , sigara içmeyen İETT şoförlerimiz olsa idi. Ama yaşadıkları stres heralde istanbul omuzlarında ağırlık yapıyor ki sigara içiyorlar. Yinede içmesinler hem de cezsı bile varmış , 2 günlük yevmiye cezası son heralde Akın Bey.

Akın Kurtoğlu

16 yıl önce - Çrş 29 Mar 2006, 21:20

"-" = Cezası yok
"+" = Cezası var

Yani bu maddede; ilk sigara içmede yakalanmada direkt 2 ihtardan başlıyor... 2. yakalanmada yarım yevmiye cezası, 3. yakalanmada 1 günlük yevmiye cezası, 4. yakalanmada 2 günlük yevmiye cezası... Ve en yüksek ceza da bu 2 günlük yevmiye cezası... Bundan sonra ise, her yakalanmada direkt 2 yevmiye cezası....

ÖHO'larda ise bildiğim kadarı ile ilk yakalanmada 50 milyon, 2. yakalanmada 90 milyon, 3. yakalanmada 130 milyon (en yüksek ceza) ve bundan sonra her yakalanmada 130 milyon ceza...

Enteresan bir diğer örnek; ehliyetsiz araç kullanmak direkt tard (görevden alınma).

Akın KURTOĞLU


Rifat Behar
16 yıl önce - Prş 30 Mar 2006, 10:24

Forumlardan birine gönderdim ama göze çarpmadı galiba. Şunu merak ediyorum:

IETT'nin sürücüleri hatlara ne şekilde paylaştırılıyor. Tüm sürücüler tüm hatları / güzergahları biliyor mu?

Araç/sürücü/hat tahsisi nasıl sağlanıyor? Yani bir sabah bir araç yola çıkarken o aracın şöförü nasıl seçiliyor, hat nasıl veriliyor? Aynı araç hep farklı hatlarda çalışıyor. Sürücüler de devamlı değişik hatlarda çalışıyor galiba....

Bununla ilgili bilgileri post edebilir misiniz.... Çok teşekkürler.


Akın Kurtoğlu

16 yıl önce - Cmt 01 Nis 2006, 04:56

Alıntı:
IETT'nin sürücüleri hatlara ne şekilde paylaştırılıyor. Tüm sürücüler tüm hatları / güzergahları biliyor mu?

Bildiğim kadarıyla; İstanbul garaj bazında belli bölgelere ayrılmış durumda ve şoförler de bu bölgelerde rotasyonla çalışıyorlar. İstanbul'un 500'e yakın hattını bilmiyorlar (Bu 500 hattın yolunu daha çok bizler biliyoruz     ).

Alıntı:
Araç/sürücü/hat tahsisi nasıl sağlanıyor? Yani bir sabah bir araç yola çıkarken o aracın şöförü nasıl seçiliyor, hat nasıl veriliyor? Aynı araç hep farklı hatlarda çalışıyor. Sürücüler de devamlı değişik hatlarda çalışıyor galiba....

İşte tam da bu konular; Alim Kor ve Mustafa Kumbar'ın ilgi alanına giriyor. Onlar varken bizim ahkâm kesmemiz, çizmeyi aşmak olur. Muhakkak ki onlar çok daha doyurucu bilgi vereceklerdir.    

Akın KURTOĞLU


onur orhon
16 yıl önce - Pzr 02 Nis 2006, 13:18
Gizli zam


İETT ve özel halk otobüslerinde uygulanan ücretlere 1 Nisan tarihinden geçerli olmak üzere gizli bir zam yapılmış bulunuyor. Bu bir gerçek. 1 Nisan şakası değil. Oysa belediye meclisinde İETT bütçe görüşmelerinde otobüs ücret tarifesine 2006 yılı boyunca zam yapılmayacağı deklare edilmişti.

Zam iskontolu uygulamanın kaldırılması ile yapılıyor. Daha önceleri 20 YTL akbil dolduran bir kişi 115 YKR ile 60 YTL akbil dolduran bir kişi 99 YKR ile seyahat ederken şimdi eskiye dönülerek 125 YKR ile sabit seyahat gerçekleşmeye başladı. Ayrıca İETT şoförlerinin de yeniden ücret alması yolu açılıyor. Böylece geçmişte yıllık İETT kaza ortalaması 12 ölümlü kaza ile sonuçlanıyordu. Şoförlerin ücret almasının kaldırılmasındaki en önemli neden olan yıllık ölümlü kaza ortalamasının 28 e çıkması gösteriliyordu. Demek ki yeniden ücret ve prim alacak İETT şoförleri yılda 20'leri aşan oranda ölümlü kazaya yol açabileceklerdir.

Şoförün ücret toplamaya verdiği dikkat nedeniyle duraklarda oyalanması ve ardından kaybettiği süreyi yakalamak için sürate yönelmesi aeacın sevk ve idaresinde, trafik kurallarına uyumda sıkıntılar yaratabilecektir. Bilgi amacıyla aktarıyorum.



tolginho

16 yıl önce - Pzr 02 Nis 2006, 14:26

Alıntı:
Bildiğim kadarıyla; İstanbul garaj bazında belli bölgelere ayrılmış durumda ve şoförler de bu bölgelerde rotasyonla çalışıyorlar. İstanbul'un 500'e yakın hattını bilmiyorlar (Bu 500 hattın yolunu daha çok bizler biliyoruz     ).


Evet böyle olması gerekiyor. Birkaç kez sokak lambasına asılı tabeladaki durak yazısını görmeyip basan şöförler gördüm.

- Kaptan durak vardı burada!

demek zorun kalıyorsunuz

TOLGA KAPROL


A.ŞAFAK TOMRUK
16 yıl önce - Pzr 02 Nis 2006, 22:20
Belediye Otobüslerini Yakmak


Halkın ucuz ulaşım araçları olan otobüsleri yakan HAİN PKK' lı anarşistleri ve onların sempazitanlarını bu sütunlarda lanetleyerek protesto ediyorum.

kutlay34
16 yıl önce - Pzr 02 Nis 2006, 22:29

Umarım bu olayların sonu gelir... Başkasının araçlarına, dükkanlarına, evlerine, her gün kullandığımız toplu taşıma araçlarına zarar vermek... Bunlar iyice azıttı artık... Nerdeyse her hafta bunlar yaşanıyor... Yazık çok yazık... Buna artık bir dur denmeli...

Onur Taner

16 yıl önce - Pts 03 Nis 2006, 00:21

En kötüsü de o anı görüntüleyenlerin hiçbirşey yapmıyor olması.  Milletimiz bu olaya müdahale edemeyecek kadar mantıksız mı?

alimemo
16 yıl önce - Pts 03 Nis 2006, 00:28

İstanbul'un Haberler ve Sohbet forumunda bu tartışmayı yapmaya gerek yok. Genel haberler ve sohbet forumunda böyle bir tartışma var zaten.



sayfa 33
« önceki   123 ... 323334 ... 189190191   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM