Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 40
kutlay34
15 yıl önce - Prş 23 Şub 2006, 23:42

Alıntı:
Erkal tam 12 den vurdun , bende anlamış değilim bu 10 numaralı hattı hala ... Buraya verdikleri araçları 17 ye ilave yapsalardı..Daha çok para kazanırdı sektör....

Ama dikkat ettim carrefoura verilen hatlar 10 numara , 133 F (Bu yeni kurulmasına nazaran eh işte !!! ) , 21MK Kanaatimce boş gidip boş geliyor...

Kadıköy-Pendik minibüsleri cirit atıyor...Meydan boşşş....


İşte bu sözün altına imzamı çakarım... 10 numara o kadar boşki 17 dolu yine... 10 numaranın otobüslerini 50-70 dk'lık sefer aralıklarına sıkıştırabilirlerdi... 10 kaldırılsın... 21MK bence gerekli çünkü İdealtepe'de oturan bir insan Kozyatağı'na ya da Haydarpaşa Kampüsü'ne bu hat ile gidiyor...123 diyeceksiniz ama onunda seferleri azaltıldı ve çift bilet...

Alıntı:
130 dediğin gibi Suadiye'den Ayşe Çavuş sokağına sapar, Emin Âlî Paşa caddesinden, Mustafa Kaptan'ın da dediği cadde, Bostancı Dörtyol'a ulaşırlardı.

Eskiden 130 Kadıköy'den Bostancı'ya çift biletti... Ya Bostancı ya da Tenis kordu durağından sonra tek bilet oluyordu...


Kemal Çevik
15 yıl önce - Prş 23 Şub 2006, 23:58
Ben tüm hattı çift bilet hatırlıyorum


Alıntı:
Eskiden 130 Kadıköy'den Bostancı'ya çift biletti... Ya Bostancı ya da Tenis kordu durağından sonra tek bilet oluyordu...



1984-1987 yıllarında evim Caddebostan'da, iş yerim Gülsuyu'nda   idi. Aradaki tek bağlantı 130 du. 130 o zamanlar ekspres tabelasıyla çalışır, Bağdat Caddesinde her durakta durmazdı. Ben Erenköy'den biner, çift bilet ile Gülsuyu'na gider gelirdim. Ankara yolu üzerinde hemen her durakta, Bostancı'ya saptığında Bahçeler, Dörtyol, Emin Ali Paşa durur, Bağdat caddesinde Suadiye, Şsşkınbakkal, Erenköy, Göztepe, Çiftehavuzlar, Kızıltoprak duraklarını yaparak Kadıköy'e giderdi.

1987 Martından sonra binmedim, sonradan değişmiş olabilir.

Kemal ÇEVİK


nerminkumbar

15 yıl önce - Cum 24 Şub 2006, 00:19

Alıntı:
fakat dediğiniz gibi artık 17 ler seyrek görülür oldular hemde minibüs ler inanılmaz bir biçimde çoğaldılar.


17 lerin sefer sayılarının artırılması için verilen binlerce dilekçe varmış...Çoğu zaman 17 ile seyehat ettiğim için yolcular hep aynı şikayetten muzdarip....

Buna rağmen neden seferler artırılmıyor doğrusu hiç merak etmiyorum !!! Nedeni gayet açık .... Yıllarca E5 (D100) üzerine kimler metro yaptırmadı ise ???


Erkal
15 yıl önce - Cum 24 Şub 2006, 00:22
130 ve 21 mk


130 numara artık sadece e-5 üzerinden hareket ediyor kadıköy - tuzla arası ve tek bilet buna ek olarak sahilden giden bostancı - tuzla arası çalışan 133 hattı da mevcut. 21 mk ise çok verimli bir hat olabilecekken ( çünkü e -5 ten hızlı bir şekilde k.yalı , idealtepeye ulaşım sağlıyor ) sefer saysında yapılan acaip azaltmalar nedeni ile ölü hat durumuna düşmüş durumda , minibüslerin işine çok yarayacak bir durum daha...

kutlay34
15 yıl önce - Cum 24 Şub 2006, 00:35

Alıntı:
17 lerin sefer sayılarının artırılması için verilen binlerce dilekçe varmış...Çoğu zaman 17 ile seyehat ettiğim için yolcular hep aynı şikayetten muzdarip....


Valla şöförün biri 17 için şunu söylüyordu...;
-şikayet edin bu hattı, otobüs isteyin, otobüs var fazlasıyla(bu sözü belki Mustafa Abi tanır, Serhat Ulueren'e benzeyen şöför diyordu)

Bu arada 17'nin saatleri yine değişmiş... 17 yolcularına duyurulur... 1 saatlik sefer aralıklarını kapartırlarsa seferleri 21A'dan bile sık olacak.... 1 saatlik sefer aralıklarını kapatmak için 4-5 tane otobüs lazım... linki yazıyorum alta... Seferler sık mı değil mi üstadlarım ve vatandaş karar versin...

http://www.iett.gov.tr/saat/orer.php?hid=hat& ...aatler.y=8



ümit 806

15 yıl önce - Pzr 26 Şub 2006, 23:31

14 Kasım 2002, Boğaziçi köprüsü gişeleri.


(+)


2002 sonbaharında Edirnekapı Garajı'ndan 99-826....99-852 kodlu 27, İkitelli Garajı'ndan da 2000-801....2000-805 kodlu 5 olmak üzere toplam 32 araç Anadolu Garajı'na geçiyor. Bu araçlar gelene kadar Anadolu Garajı'nda 25 IK-161, 28 de 345 olmak üzere 53 körüklü otobüs var. Bu katılımla Anadolu Garajı'ndaki körüklü otobüsler %60 oranında artmış oluyor. İlk günler Anadolu Garajı bu fazla otobüsleri (aslında otobüsler fazla değil, bir o kadar belki de daha fazla solo otobüs de Edirnekapı Garajı'na gidiyor) ne yapacağını şaşırıyor ve büyük ihtimalle OGS cihazları olmadığından 11B, ÜD1 gibi daha önce Mercedes'in nadir, Körüklü Mercedes'in belki de hiç gitmediği hatlarda, 9A, 11N, 11K gibi görenlerde şaşkınlık uyandıracak bazı hatlarda çalıştırıyor. Daha sonra bunlar köprü geçişli hatlarda da kullanılmaya başlıyorlar.

Resmin çekildiği gün Hasanpaşa'ya ya da Ümraniye'ye eve gidiyor olmalıyım. Otobüs ya 122A, ya da 128, filo numarası da 99-827 olsa gerek. Ben gişelerden hızla geçeceğiz diye düşünürken birden bire duruyoruz. Açık camdan kafamı uzatıp bakıyorum ki otobüsün OGS'si olmadığından bilet gişesinde sıra bekliyormuşuz meğer. İlk başlarda yanımızdan 112'ler, 120'ler, 129'lar vızır vızır geçiyor. Fotoğraf makinesinin gece çekimindeki yavaşlığını ve OGS yolunda hiç iz (stop lambası izi) olmamasını dikkate alırsak resimden önce bir 20 saniye OGS'den hiç araç geçmemiş diyebiliriz. Bu da OGS'nin otobüslere (ve dolayısı ile trafiğe) ne kadar zaman kazandırdığının bir göstergesi olsa gerek.


fatih kocaoglu
15 yıl önce - Pts 27 Şub 2006, 18:46

İkarus 261  Türkiyede önceki yıllarda bu araçların Mümessilliğini yapan Boronkay Otomotivdir.

*Ayrıca Çift katlı  Daf Optare Otobüslerinide boronkay otomotiv getirmiştir.*

 

(+)




Murat Erol 2
15 yıl önce - Pts 27 Şub 2006, 19:03

Yukarıda resmi görülen ,istanbulda çalışan otobüs mü?

fatih kocaoglu
15 yıl önce - Pts 27 Şub 2006, 19:04

Geçmiş yıllarda İett'ye Hazırlanan Katologlardan taratılmış bir fotoğraftır  

Akın Kurtoğlu

15 yıl önce - Pts 27 Şub 2006, 19:05

Bu foto, Boronkay'ın kataloglarından olsa gerek...



sayfa 40
ANA SAYFA -> ULAŞIM