Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
Güzel fatih

7 yıl önce - Cum 29 Oca 2010, 01:53

Alıntı:
Bazısı bu ülkenin koyununun gözlerinin anlamını görür, kimisi hayvan olurken bile avrupalı olanı seçer.
Keşke insan olabilseydin bu ülkede.

Bu Adam hem haklı hem haksız.

Avrupa Parlamentosu bunları düşünüyormu acaba ? Insanlık namına...


derya adaogullari

7 yıl önce - Cum 29 Oca 2010, 01:55

Bence bu açıklama bir GAFLET olmuş kendisi açısından...
Hiçbir tutulur yanı olmadığı gibi,
hani derler ya fikri neyse zikri odur misali... "ÇAM DEVİRMİŞ"
hatta çamlar devirmiş...

Ve tahmin ederim birgün Kürtler de kendisine bu sebeple

"KEŞKE" diyecekler

en büyük gaflet ise;

Alıntı:
KARADENİZLİ, EDİRNELİ ANALAR AFFETMEYİ BİLİR

sözü olmalı...!

Alıntı:
ÖNCE BARIŞALIM, SONRA TAYYİP'E MEYDAN OKUYALIM

Kişi kendi bineceği dalı da ancak böyle kesermiş
(Besle kargayı oysun gözünü derle buna...)
Belli ki kan davasının geçici ateşkesi, sadece birilerine yönelik birleşme çağrısı

eee peki kim kimi niye affedecek veya inanacak.???
kandavalarında ölen insanlar, intihar eden kızlar kimin umurunda yoksa.!
bu dediklerine ancak Norveç'teki kurtlarla, Hollanda'daki buzağılar inanır...!
(O da Türkçe bilmedikleri için...! )


Güzel fatih

7 yıl önce - Cum 29 Oca 2010, 02:22

Alıntı:
Kişi kendi bineceği dalı da ancak böyle kesermiş
(Besle kargayı oysun gözünü derle buna...)
Belli ki kan davasının geçici ateşkesi, sadece birilerine yönelik birleşme çağrısı

eee peki kim kimi niye affedecek veya inanacak.???
kandavalarında ölen insanlar, intihar eden kızlar kimin umurunda yoksa.!
bu dediklerine ancak Norveç'teki kurtlarla, Hollanda'daki buzağılar inanır...!
(O da Türkçe bilmedikleri için...! )

Sn.Sadak acaba bunlar şimdi dağdan indi ya hani.Yoksa durduk yere
başlarlar kendi kendine yine vurmaya...
Deriz ya Hayvan olsa kes ye! Buzağı olsa bari yeriz.
Kurt olsa sürüye yaklaşma vururuz..



Yılmaz Edessa

7 yıl önce - Cum 29 Oca 2010, 02:31

Sanırım farklı bir bakış açısından bakmanız gerekecek.

Bu arakdaş kendinin kürt olmasından bir üzüntü duymamaktadır. Kimse bunu anlamasın. Adam diyorki; bu ülkede kürt olarak yaşamaktansa, avrupada hayvan olarak yaşardım. Şahsen bu mevkideki bir insanın keşke kürt olmasaydım diyeceğini hiç sanmıyorum, zaten dedirtmezlerde ona.


zali44

7 yıl önce - Cum 29 Oca 2010, 02:36

Keşke Kürt olmasaydım....Siirt Belediye Başkanı Selim Sadak'tan;

Keşke insan olsaydın da ekmek yediğin ülkenin tabağına sı..masaydın,nankör.....Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı Ali Kaya'dan;


Güzel fatih

7 yıl önce - Cum 29 Oca 2010, 02:38

Alıntı:
aileleri arasında başlayan husumet, başka kan dökülmeden barışla noktalandı.

Adam zaten bi Kan meselesinden Batmanda hitab etmiş.

Birde sanki Memlekette yayla kalmamış .Avrupada Buzağı yada Kurt olsaydım....demesi
şu memlekette şöyle şey olaydım niye diyememiş?



derya adaogullari

7 yıl önce - Cum 29 Oca 2010, 02:39

Üzüntü duymadığı için ÇAM lar devirmiş dedim ya zaten

Hiç inandırıcı değil yani...

(inanalar da duymuş oldu böylece diyorum ben )
hani bazıları diyor ya insan hakları... ve barış istiyorlar... veee pişmanlar... veee dağdan indiler... ve... ve... veeee....

açılımcılara duyurulurrrr


raufkibar

7 yıl önce - Cum 29 Oca 2010, 02:53

Alıntı:
Norveç'te bir kurt ya da Hollanda'da bir buzağı olsaydım" dedi.


Kürt olmaktan bu kadar muzdarip ise galsin Türk olsun, Türke kardeş olsun muhterem ,
Elin kurdu,buzağı sı olacağına .

Ama illada kurt, illada buzağı olacağim diyorsa onada saygımız var tercih kendisinin .
Amerikaya kul olup Türk kardeşine düşman olacağına kurt olsun buzağı olsun biz kendisine gene vatandaşımız bizim insanımızdır dır deyip saygı da kusur etmeyiz.


derya adaogullari

7 yıl önce - Cum 29 Oca 2010, 02:58

Alıntı:
Kürt olmaktan bu kadar muzdarip ise gelsin Türk olsun


süpperrr


Güzel fatih

7 yıl önce - Cum 29 Oca 2010, 18:32

Alıntı:
Kürt olmaktan bu kadar muzdarip ise galsin Türk olsun, Türke kardeş olsun muhterem ,
Elin kurdu,buzağı sı olacağına .

Garip bi taraf Avrupadan kastetmesi bizim Memleketin sürüsü kalmamışmı?Hayret bişey.



sayfa 2
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
ANA SAYFA -> HABERLER ve SOHBET