Ana Sayfa  



Doğukan Kahraman



Cmt 23 Oca 2010, 21:20  

Yeni araçlar gelince Zeytinburnu istasyonu yani Bağcılar yolcusunu alan istasyon yok olur her halde. Bazı istasyonlar zaten alçak tabanlı çünkü KTA'lar gelince üstü sonradan yükseltildi. Ayrıca şu KTA denen çürük araçlar bir an önce hattan çekilsinler.


 mesajı beğendiniz mi?
Mehmet Kasım



Pzr 24 Oca 2010, 20:17  

Alıntı:

Yeni araçlar gelince Zeytinburnu istasyonu yani Bağcılar yolcusunu alan istasyon yok olur her halde.


dikkat edilirse o çakma istasyonun altında ray var. gidiş yönü rayı. istasyondemonte edilince o raydan gidecek.


 mesajı beğendiniz mi?
hakan merdivensoy



Pts 25 Oca 2010, 00:16  

o rayı acil durumlar için koydular ! Bence boşuna heveslenmeyin Çünkü ibb parası için her şeyi yapar ! Hattın 2 ayrı halde olmasının sebebi 2 katına para kazanmak ! yoksa daha başından tamamen açarlardı orayı dümdüz bağcılara gidilirdi ! Tramvay yok iddalarına da şöyle yanıt vereyim her 1 dakka da 1 tramvay geliyorsa tramvay sıkıntısı yoktur !

Bu hatta yeni tarmvaylar kaç senesinde gelir orasını bilmem ama bu sene içinde gelecek diye biliyorum !


 mesajı beğendiniz mi?
Doğukan Kahraman



Pts 25 Oca 2010, 01:12  

Alıntı:
dikkat edilirse o çakma istasyonun altında ray var. gidiş yönü rayı. istasyondemonte edilince o raydan gidecek.


Eğer Zeytinburnu-Bağcılar ile Zeytinburnu-Kabataş hatları aktarma ücretsiz olmasaydı ben bu istasyonun kullanılacaığını düşünüyordum. Aktarma iyiki ücretsiz olmuş yeni araçlar gelince bu istasyon yok olacak. Ama Zeytinburnu LRT istasyondaki turnikeler ne olacak? Onlar oradan kaldırılır her halde. İşte zaten yeni araçlar gelince bu istasyon yıkılacak. Zaten alltan ray var üsten pantograf bile hazır.

Alıntı:


 mesajı beğendiniz mi?
deniz_1903



Cmt 03 Nis 2010, 23:47  

bu hat sabah ve akşam saatlerinde çok kalabalık oluyor. bugün durakta en az 40-50 kişi trene binemedi. kısacık bir hat. 3. trene ancak bindiğini söyleyenler bile oldu. niye seferler sıklaştırılmıyor anlamış değilim. vagon mu yetersiz. ayrıca yeni vagonlar gelecekti. noldu onlara haberi olan var mı?

 mesajı beğendiniz mi?
Gökhan AsGül



Cmt 03 Nis 2010, 23:53   ... Bağcılar İstasyonu ...

(+)


 mesajı beğendiniz mi?: +6
Hasan Mihrican




Pzr 19 Eyl 2010, 21:20  

2 yıldır konuşulan Kabataş-Zeytinburnu ve Zeytinburnu-Bağcılar hatlarının birleştirilerek yekpare hatta dönüştürülmesi konusu ne oldu? Bu konuda derin bir sessizlik hakim. Yanlış bilmiyorsam bir ara alçak tabanlı vagonlar bekleniyordu. Bunlar geldiğinde istasyonlar alçaltılarak yekpare hatta geçilecekti. Son bilgilere sahip olan var mı aramızda?

 mesajı beğendiniz mi?
Semih Yaşar




Çrş 27 Ekm 2010, 14:27   Bağcılar

Alıntı:
en azından hatları uzatma işlerini yapabilirler. mesela bağcılar tramvayını tekstilkentte uzatabilerler hatta bunu yer altından da götüebilirler 5 km diye tahmin ediyorum bu mesafeni ve verimli olacağını da düşünüyorum en aznıdan minibüs karmaşasına son verirler di mi ??



Bağcılar tramvayının son durağı, Gökhan'ın fotoğrafında görüldüğü gibi, fantastik bir görüntü oluşturuyor. Eskiden çocukların misket ve gazoz kapaklarıyla oyun oynadığı dar bir sokak bugün tramvay son durağı olarak hizmet ediyor. Çarpık kentleşmenin tipik bir örneği olan Bağcılar semtine yapılmış en güzel hizmetlerden biridir, bu tramvay hattı. Uzatma konusu anacaddeyi hemzemin olarak geçerek mümkün olur mu bilmiyorum, ama hat Tekstilkent'e ulaşsa çok güzel olurdu.


 mesajı beğendiniz mi?
İSMAİL ÇELİK




Çrş 27 Ekm 2010, 14:38  

Bağcılar tramvayını daha faal yapmak mümkün.Tramvayın son istasyonu Bağcılar adını taşıyan Merkez Mah.3. sok. istasyondur.Güneştepe'den sonra bu sokağa giren tramvay hafif meyille çıkar.İşte burada bu tabi meyilden istifade ile tünele sokacağız ve Bağcılar Merkez Mah. adı altında yeraltında istasyon yapacağız.

Buradan sonra batıya kıvrılacak hattımız Bağcılar Meydanı yanındaki hususi Ufuk Hastanesi yanındaki parkta Bağcılar MEYDAN ADI ALTINDA İSTASYONU OLACAKTIR.Yalnız ileride katlı kavşak yapılması düşünülerek meydanın tam altından değil hat kenarından geçmeli.

Burası güzergahın gideceği Tavukçu Deresinden yüksek olup dolaştırarak hafif meyille inilecek birkaç binanın istimlakı ile viyadüğe çıkacak hat hafif meyille inişini yapacak ve Mehmet Akif BULVAR'ı (Tavukçu Deresi Yolu)Bağcılar Meydan-Güneşli-Mahnutbey kavşağının olduğu yerde viyadük üstünde Tavukçu Deresi istasyonu olacaktır.Mehmet Akif istasyon adı bu hatta olduğu için aynı isim uygun görülmemiştir.Viyadük üstünden dere yatağından devam edeen hat hafif meyille dere yatağına inecek ve burada dere yatağı daraltılmadan ve kodu düşürülmeden üstüne yapılacaktır.

Bu noktadan sonra Barboros Mah.istasyonu olacaktır.(Bp ile Molla Gürani parkının orası)

Bu noktadan devam ederek Bağcılar-B.evler sınırındaki Kocasinan Spor salonu civarında Kocasinan Dere istasyonu olacak,bundan sonra Recep Yazıcıoğlu tüneli-Soğanlı Meydan sapağının olduğu(KOcasinan karakolu civarı)olduğu yerde Soğanlı Sapağı-Çavuşpaşa(mevcut İett durağı)olacaktır.

Soğanlı sapağı istasyonundan sonra 3 şerit olan yoldan birer şerit alacaktır.Yolu çoğu yerde genişletme imkânı vardır.

Çavuşpaşa istasyonundan sonra Şirinler KOleji yakınında yeraltına girecek hat Milli Hakimiyet(Ulusal Egemenlik)parkında(Gökkuşağı market karşısı) Siyavuşpaşa istasyonu yapılarak ileride yapılacak Bakırköy-B.düzü metrosu ortak istasyonu olmalıdır.Buradanda Şirinevler Lrt'de son istasyon yapacak ve harika bir u hattı olacaktır.

Daha öncedende yazdığım gibi hattı Bakırköy İskele'yede bağlamak şart.

Hattın Şirinler Koleji-Şirinevler Lrt ile Güneştepe-Tavukçu Deresi yalnız tünel olacaktır.Kalanı henzemin veya viyadüktür.

Bunu başlık olarak açmıştım buraya iliştirdim.


 mesajı beğendiniz mi?
Cem D18



Çrş 27 Ekm 2010, 17:28  

evet güzel olur. tekstilkente gitmesi ve meydandan da güneşli tarafına doğru gitmesi mümkün olmaz diye bir şey yok.


 mesajı beğendiniz mi?
Mesajları seç: