Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 8
yuemrek
14 yıl önce - Sal 21 Hzr 2005, 22:16

ARKADAŞLA


(+)





(+)





(+)





(+)





(+)


R ASIL FOTOĞRAFLAR BENDENNNN.......


Kemal b
14 yıl önce - Sal 21 Hzr 2005, 22:32

yuemrek, gerçekten tebrikler.Bugün resmen ''İETT Citaro Show'' gerçekleşmiş oldu.Sizin fotoğraflardan görüldüğü kadarıyla hem körüklü hem de solo otobüsler gelmiş.



messiah_haktan

14 yıl önce - Sal 21 Hzr 2005, 22:53

Üff üff üfff ben bunlara binmeye kiyamam ya,hep depo da böyle gicir gicir kalsinlar

alabay

14 yıl önce - Sal 21 Hzr 2005, 23:15

Burada bunlara binildiği halde hepsi gıcır gıcır Yani temizlik hikâyesi. Japonya'da trenler istasyona girdiklerinde bile otomatikman yıkanıyor.
Şimdi benim merak ettiğim şunlar:
Acaba bu koca şeyleri bizimkiler İstanbul'da sürebilecekler mi?
Ön tarafta gideceği yeri tek mi belirtecekler, yoksa çift mi (yani ÜSKÜDAR veya ÜSKÜDAR - KADIKÖY). Yan ve arka taraflarda da numaralar belirtilecek mi? 399 YKX-A2 gibisinden şu tam İstanbulî numaralandırma sistemimiz sığacak mı, yoksa metal veya plâstik tabelâlar takıp rezil mi olacağız?
Bakalım bakalııııım
Ha, bir şey daha, aslında bütün kapılardan inme/binme iyi olurdu, ama o işte tamamen değişik bir sistem, kontrolör lâzım oluyor, bu herhalde İstanbul'da (henüz?) olamayacak.
Bir de durakları seslendirecekler mi, yani "Gelecek durak, Fıstıhaacı" diye bir ses gelecek mi. Burada öyle. Bir de durak isimleri içeride tabelâlarda yazıyor. Aslında Citaro'lar hepsi ayni usûl olduğu için orada da bu sistemlerin var olması lâzım bence.
Bir de (galiba) Citaro Kitaro değil Tsitaro diye okunuyor.

B. Alabay


Burç

14 yıl önce - Sal 21 Hzr 2005, 23:21

Yok bunlar Istanbul'un dar sokaklarına sığmaz, bunları E5'de Silivri hattına koymalılar.



Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Sal 21 Hzr 2005, 23:32

Bence en uygun hat; 86V (Vezneciler) hattı... Benim kullandığım hat diye söylemiyorum, akbilim çift bassın ki ondan değil!!!

Şaka bir tarafa, otobüsler mükemmeller... Hakikaten binmeye kıyamayacağım bunlara... Çok estetik ve kibar görüntüleri var... İlk gelen körüklü partisi; 2005/801-2005/830 serisinde olmalı... (Şayet 30'a tamamlanırsa)

Ayrıca bugünün yıldızları da Cenk İnce ile Yuemrek oldular... Beyler ikinize de tebrikler...

Akın KURTOĞLU


Tunc

14 yıl önce - Sal 21 Hzr 2005, 23:43

Arkadaslar..

Sizlere Buradaki belediye otobusleri ile ilgili bir uygulamadan bahsetmek isterim. (Ozellikle Akin bey Sizin ilgi alaniziz) Bu konu ile ilgili 2 resim cektim...

Her otobus duraginda o duraga gelecek olan otobuslerin kac dakika sonra durakta olacagini belirtiyor.

sistem su sekilde calisiyor. Her durakta okuyucu sistem var . otobuslerdede benzer bir sistem var. otobus bir duraga geldiginde duraktaki sistem o otobusu taniyor ve, sonraki butun duraklara elektronik olarak bildiriyor. iki durak arasi mesafe zaman olarak belli.. her geldigi durakta eger oyalanma var ise son gelisine gore zamani revize ediyor.. Gayet yararli bir sistem.... Istanbulda benze bir sistem var mi?




(+)





(+)




messiah_haktan

14 yıl önce - Sal 21 Hzr 2005, 23:47

^Burasi Ispanya mi?TR ne kadar benziyor.

Bunlarin hepsi gelince acaba Ikaruslar emekli edilecek mi?


Kemal b
14 yıl önce - Çrş 22 Hzr 2005, 00:08

Tahminime göre yeni körüklüler , en eski körüklülerin yani Man SG 220 lerin çalıştıkları hatlara dağıtılacak.Bu hatlar 85M başta olmak üzere 85B,82,97A,73 gibi hatlar olabilir.Kısacası bu körüklüleri ilk aşamada Yenibosna Metro ve Basınsitesi hatlarında görebileceğimizi düşünüyorum.İkarus körüklülerden önce emekli olması gereken Man SG220 ler var.İkaruslar şu sıralar hızla yenileniyor.En az 5-6 sene daha bu İkarus körüklülere bineceğiz.Man SG220 ler bile yenileniyor.Yakın zamanda herhangi bir körüklü otobüsün emekliliği söz konusu değil gibi geliyor bana.Emekliliği en yakın olan otobüsler Man 84 sololar.Man 84 lerin arasında bulunan e-otobüslerin durumu ne olacak bilemiyorum.Herhalde bu emeklilik, e-otobüs olan Man solo 84 leri kapsamayacak.

Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Çrş 22 Hzr 2005, 00:49
YENİ CITARO'LAR İLKÖNCE HANGİ HATLARDA ÇALIŞMAYA BAŞLAYACAK?


Bence de MAN-SG 220'lerin 1986 modellerinin bağlı olduğu garaj olan İkitelli'ye ilk önce verileceklerdir. Ancak bundan evvel İstanbul'un merkezinde, şöyle bir görücüye çıkması adettendir yeni gelen İETT otobüslerinin... Bu şov hatları da yıllardır hiç değişmezler (daha ileride adı geçen otobüsler hangi bölgeye kaydırılacaklarsa kaydırılsınlar), mutlaka 1980'den beri hiç değişmeyen prestij hatları vardır. Yeni gelen otobüsler, bunlarda kısa süre için bile olsa mutlaka biraz servis verirler:

22-Eminönü-Emirgân
25E-Eminönü-Sarıyer
28-Edirnekapı-Beşiktaş
28T-Topkapı-Beşiktaş
35-Eminönü-Kocamustafapaşa
35C-Taksim-Kocamustafapaşa
40-Taksim-Sarıyer
69A-Yenikapı-Mecidiyeköy
75-(Davurtpaşa) Cevizlibağ-Mecidiyeköy
81-Eminönü-Yeşilköy
83-Topkapı-Taksim
85-Bakırköy-Mecidiyeköy
87-Edirnekapı-Taksim

2-Üsküdar-Üstbostancı
4-Kadıköy-Bostancı
12-Kadıköy-Üsküdar
12A-Kadıköy-Üsküdar
15B-Üsküdar-Beykoz-Ortaçeşme
15F-Kadıköy-Beykoz-Ortaçeşme

110-Kadıköy-Beşiktaş-Taksim
112-Üstbostancı-Taksim
120-Kadıköy-Mecidiyeköy
128-Üstbostancı-Mecidiyeköy

Yukarıdaki 23 hattan bir kısmında ve opsiyonel olarak da; 73, 76T, 82, 82B, 85B, 85M, 86V gibi hatlarda da (hiç değilse 1'er otobüsle) yeni gelen körüklü CITARO'ların bir süreliğine de olsa sefer yapacaklarını zannediyorum... Bakalım, ne kadar tutturabileceğiz?

(NOT: Saffet üstadımızın İspanya caddelerindeki uygulamayı gösteren açıklamaları ve resimlerine de imrenmedim desem yalan olur, aynı uygulamanın bir benzeri de bizde 7 seneden beri düşünülüyor. Kızım büyüyüp evlenince, inşallah çocuklarıyla bu uygulamadan yararlanabilecektir artık! İspanya caddeleri de bizim Cumhuriyet-Halâskârgazi-Büyükdere caddelerinin o taraflara çok benzemekle birlikte, bizdekilerin ağaç özürlü görüntüleri sanki...)

Akın KURTOĞLU



sayfa 8
« önceki   123 ... 789 ... 151617   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM