Ana Sayfa 930 bin Türkiye Fotoğrafı
Ulusoy Seyahat
« önceki   123 ... 626364 ... 248249250   sonraki »
Ana Sayfa -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
İsmail270116
5 yıl önce - Pzr 15 Mar 2009, 15:22

Arkadaşlar bir ulusoy geldi Konya firmalarını beter ettiniz anlamış değilim
Ya Konyalılar Setra mı biliyordu sanki Özkaymak Setrayı getirdi. Sizin o çok beğendiğiniz Neoplanlarla yolcu taşıdı Aksel halada taşıyor. Sadece Koltuğun arkasında ufak bir TV için bu kadar nankör olmamak gerek diye düşünüyorum. Şimdi Kontur'da Otobüslere İnternet bağlattı. Daha ne yapsın adamlar. Uçursunlar mı otobüsü anlamadım gitti yani


BARAN SAGLAM
5 yıl önce - Pzr 15 Mar 2009, 17:57

Madem kaliteli firmalar niye hala burunlarını Konyadan çıkartamamışlar Ulusoy dünya çapında bir hizmet veriyo onlar Konya merkezli bir hizmet veriyorlar madem konforlular neden Ulusoy kadar ünyapmış değiller Ulusoy u geçtim Metro gibi bir şirket Konyaya geldi hepsinin pabucu dama atıldı nerdeyse Yıllarını bu işe adamış 70 yıllık tecrübeye sahip Ulusoy gibi bir firmanın Konyaya gelmesi tabikide Konya merkezli bu firmaları endişelendiriyor.İş otobusle her koltugun arkasında ki küçük televizyonlarla bitseydi şuan butun firmalar 1.olurdu .İş hizmettte yolcuya davranışta yolcuya değer vermede bu gün çoğu firmada Setra var Varan dada var ama adamlar i hizmet verdikleri için diğer fimalardan sıylıyor.Aynısı Ulusoy gibi köklü bir firma içinde geçerli.


Hüseyin C

5 yıl önce - Pzr 15 Mar 2009, 19:00

Alıntı:
Madem kaliteli firmalar niye hala burunlarını Konyadan çıkartamamışlar Ulusoy dünya çapında bir hizmet veriyo onlar Konya merkezli bir hizmet veriyorlar madem konforlular neden Ulusoy kadar ünyapmış değiller Ulusoy u geçtim Metro gibi bir şirket Konyaya geldi hepsinin pabucu dama atıldı nerdeyse Yıllarını bu işe adamış 70 yıllık tecrübeye sahip Ulusoy gibi bir firmanın Konyaya gelmesi tabikide Konya merkezli bu firmaları endişelendiriyor

Burnunu Konyadan çıkaramamak ne demek anlamadım, neden kalkış veya varış yeri Konya olmayan seferler yapmıyor anlamındaysa, ülkemizde zaten kaç tane belli bir şehir merkezli olmayan firma var ki. Metro gelince pabuçları dama atılsaydı şimdiye iflas etmiş olurlardı, Kontur, Özkaymak ve Konset firmalarının her birinin yolcu sayısı en az Konya-Metro kadar hatta daha fazladır. Ulusoyun gelmesi yalnızca rekabeti artırır ne Kontur ne Özkaymak çok fazla bir şey kaybetmez. Tepki gösterme meselesine gelince elbette hiç bir firma yeni bir rakip ortaya çıkmasını istemez dolayısıyla tepkileri de bu yönde değerlendirmek gerekir.


BARAN SAGLAM
5 yıl önce - Pzr 15 Mar 2009, 19:53

Ülkemizde şehir merkezli olmayan firmalar var ama o firmaları diğer büyük firmalardan üstün görmek ne kadar doğrudur acaba. Filosunda 450 300 otobus bulunan şirkettlermi yoksa 100 ve altı filoya belki biraz daha üstü olan araç kapasitesimi,hemen hemen Türkiyenin bazı doğu ve güneydoğu illeri hariç neredeyse her yerine seferi olan şirkelermi yoksa il merkezli bazı yerlere seferleri olan firmalarmı.Diyeceğim şudurki bu küçük firmaları global buyuk firmalar la rekabeti
olabilirmi olur ama diğer büyük firmalar yanında şansı nekadar olurki. Peki o Konya merkezli firmalar Metro Konya ya geldiginde neden onu istemediler çün kü başlarına gelecek lerini biliyorlardı , şimdi aynı ayunlar Ulusoy gibi köklü bir firmayada uygulanıyor


ismail cemre
5 yıl önce - Pzr 15 Mar 2009, 20:41

Metro gibi bir şirket Konyaya geldi hepsinin pabucu dama atıldı
metro turizmi konyada petrolculuk yapan altanlar ve özbeyler ortak kurdular.yeni bir heyecan getirdiler.şehiriçi servis hostes gibi ama onlar baktılarki durumlar kötüye gidiyor hemen bıraktılar.sonra konya metro halit büyükbayraktar a gecti.oda cok iyi para kazandıgı için!!!!!! arabalarının üzerine onlarca haciz konuldu.bunu goren galip öztürk halit beye yol verip 3. işletmeci olarak yılmaz koyuncu ve ortaklarına konya metroyu verdi.halit büyükbayraktarda ulusoy a geçti.bu arada begenmediginiz özkaymak 45 yıldır rahim özkaymak ta kontur ise 15 yıldır barbaros ve faysal karakuş ta özkaymak firmasının 2 adet kemerde 1 adet antalyada 2 adet alanyada ve 2 adet te konya da olmak üzere toplam 7 oteli mevcut .konturun ise hollanda da kayıtlı gemi filosu var[/img]


e.baris
5 yıl önce - Pzr 15 Mar 2009, 21:25
govde gosterisi mi?


ulusoy neomanlarını konya'ya yığmış.sanırım govde gosterisi için yaptı bunu.umarim en kisa surede neomanlar adana-tarsus-mersin e de gonderilir.cunku ilk baslarda ankara hattında neomanlar calisiyordu

atesali
5 yıl önce - Pzr 15 Mar 2009, 21:30

Şimdi herşeyi netleştirmek için küçük bir analiz ve irdeleme yapalım.

Sayfalardır ben Ulusoy'un Kontur ve Özkaymak ve hatta Metro'ya tozunu attırıp Konya'da 1 numara olacağını söylüyorum. Bunun nedeni ne? 8 Tane Neoplan mı? Koltukların arkasındaki multimedya konsolu mu? Tabi ki değil.

Arkadaşlar, şu anda Özkaymak veya Karakuşlar, Halit Büyükbayraktar'ın sahip olduğu mali gücün 2, 3 hatta 4 katına sahiptirler. İsteseler 25'er tane Neoplan alıp da sefere de koyabilirler. Ama işte bu, mali büyüklük meselesi değil. Olay, kafa olayıdır.

Ne demek kafa olayı? Kontur, Özkaymak firmalaları 50 yıldır Konya'da Konyalı'ya hizmet veriyorlar. Ama bu adamlar o kadar küçük ve sığ düşünüyorlar ki otobüs alırken "satabilir miyiz" diye bakıyorlar. Aynı, 8-9 milyar verip de 96 model Hyundai Accent, Toyota Corolla v.s. almak varken kolay satarım mantığıyla Şahin alıp binmeye benziyor. Küçük düşünüyorlar, amacı da bi şekilde rutinleşmiş olan otobüsçülük sektöründe rutin bir kazançları olsun istiyorlar. Bu adamlarda ne bir yenilik, ne bir müşteri memnuniyeti ne de büyüme politikaları ve ilkeleri yok. İşte bu kafayla 100 tane Setra bile alsalar, hatta Neoplan dahi alsalar asla ve asla Ulusoy kadar saygın bir şirket olamazlar benim kanaatimce. Çünkü otobüsleri değiştirmeden önce kafaları değiştirmeleri gerekiyor. İşte Halit Büyükbayraktar ile Faysal Karakuş'un ya da Rahim Özkaymak'ın farkı bu. Halit Büyükbayraktar yeniliğe açık olması, hırslı olması, müşteriyi nasıl çekeceğini bilmesi gibi özellikleriyle aralarından sıyrılıyor bunları. Bu yüzden Konya'da Ulusoy'un geleceği çok parlak.

Dediğim gibi olmasaydı zaten bu zenginlikle Özkaymak'ın da Kontur'un da birer "marka" firma olarak yurt çapında "Kamil Koç", "Pamukkale" v.b. gibi firmalar olması gerekirdi. 50 yıldır otobüsçülük yapıyorlar güya. Bi 50 yıl daha kalsalar yine gram ilerleyemezler.

Ulusoy şu anda 8 tane Neoplanla başladı İstanbul-Ankara hattında. Yarın öbür gün İzmir hattını açacaklar, Karadeniz, Akdeniz derken diğer merkezlerle bağlanacaklar. Bunlar talepin ne kadar hızlı geleceğine bağlı. 1-2 sene içerisinde önce öğrenci kesiminin, sonra da Konyalılar'ın en birinci tercihi olacaktır Ulusoy. Çünkü seyahat ettiklerinde gerçekten kalite ve memnuniyet farkını anlayacaklardır.

Halit Büyükbayraktar'ın Metro ile bozulan anlaşması için de bildiklerimi yazayım, madem onun konusu açıldı;
Halit bey, İstanbul'un da desteği ile 8 tane Neoplan alıp Konya hattında sefere soktu. Bu sayı ile Halit bey, Galip Öztürk'ün kendi neoplanlarının dışında en çok Neoplana sahip şahıstı. O alınan 30 tane Setra 431DT ve diğer nedenlerle epeyce borçlanan Galip Öztürk, bi iki ali cengz oyunuyla bu arabaların haczedilmesinin yolunu açtı. Sonra Halit Büyükbayraktar ile anlaşmayı feshetti ve Konya Metro'yu gerçekten hatırı sayılır bir rakamla Bozkırlılar'a sattı. Galip Öztürk, Halit Büyükbayraktar'ın otobüslerine haciz konulmasından çok memnun oldu, bu yüzden çok para kazandı.

Şimdi, nitekim Konya Metro'nun bu yeni sahipleri de Kontur ile Özkaymak ile aynı kafaya sahip oldukları için "Bir camı kırılsa 5000 avro, satsan zarar edersin" mantığıyla Neoplanlardan boşalan hatlara Setra alıp sefer koydular. İşte bu adamlar da aynı kafadan. Şu an Kontur neyse, Özkaymak neyse, Konya Metro da odur. İçlerinden geleceğini çok parlak gördüğüm Ulusoy vardır.

Sonuç olarak;

Konya Ulusoy, Konya Metro'nun yaptığından çok daha fazlasını yapacaktır, Konya firmalarını biririne katacaktır. Ve yukarıda saydığım sebeplerden ötürü de Ökzaymak, Kontur firmaları Ulusoy'un bu başarısına şaşırıp neden böyle olduğunu anlamaya çalışacaklardır. Ama kolay kolay idrak edebileceklerini de zannetmiyorum.


ismail cemre
5 yıl önce - Pzr 15 Mar 2009, 21:58

arkadasım begenmedigin otobüs 2009 model SETRA s 417 hdh bu otobüslerden bahsederken sanki murat 124 ten bahseder gibisin.sunuda unutmaki halit büyükbayraktarın fortunalarıda var ve bu fortunalardan 2 tanesi ancak 1 setra eder.ayrıca sığ düşünüyor dediğiniz özkaymak türkiyede varan dan sonra setraları sefere koyan firmadır millet daha 302 v6 larla yolculuk yaparken konya setra ile tanışmıştı.bu gün kontur firması filonun tamamına yakınını travego 17 ile yenilemiş durumda bunlar basit işler değil.bugün travegonun camı almanya dan gelmiyor ama gazoz parasınada satılmıyor

atesali
5 yıl önce - Pzr 15 Mar 2009, 22:05

Hocam ben be diyorum sen ne diyorsun, Ben Setra'yı Şahin'e benzetmedim. Daha iyisini almak varken yedek parçası ucuz olur, satarken kolay satarım diye hiçbirinin Neoplan almaya cesareti yok. Bunu anlatmaya çalışıyorum, sen geliyorsun Setra'nın neresi kötü diyorsun... Sonra da Setra 2 Fortuna eder diyorsun.

Ben bi önceki mesajımda Ulusoy'un neden Kontur'a, Özkaymak'a fark atacağını yazdım ve bunun Neoplan ya da Setra ile ilgili olmadığını anlatmaya çalıştım. Çok mu karmaşık yazmışım ki aralarından yanlış anlaşılacak ne varsa çekip buraya yazdın ki?


hasan02

5 yıl önce - Pzr 15 Mar 2009, 23:37

Ya kısaca Halit Büyükbayraktar sadece bu işle uğraşıyor neyi varsa bu işe yatırıyor, tüm zamanını bu işe harcıyor fakat diğerleri başka ticaret sektörlerinede giriyor.Bu yüzden otobüsçülük sektörüne gereken önemi vermiyorlar.Bu yüzden kimse onun seviyesine gelemez konyada veya başka bir şehirde. İşini sevmek ayrı bir olay zaten. Onun amacı sadece para değil, bu işi yapmaktan keyif alan bir insan.Ben çok kısa bir sürede Ulusoy'un konyada 1 numara olacağına inanan insanlardan biriyim. Allah yollarını açık etsin.


cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
Ana Sayfa -> ULAŞIM