Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Yasin Efesoy

11 yıl önce - Pzr 22 Şub 2009, 13:02
Turex Denizli Hizmet İçi Eğitim Seminerine Katıldık


TUREX TURİZM DENİZLİ ÖHO İŞLETMESİ "HİZMET İÇİ EĞİTİM SEMİNERİ"NE KATILINDI

13.02.2009-Cuma günü, Turex Denizli Eski Zahire Pazarı Garajı'nda sabah ve akşam olmak üzere 2 kez "Hizmet İçi Eğitim Semineri" düzenlendi. Seminerin saat 21:00 seansına, sitemiz adına, Turex Turizm Genel Müdürü Celal KALKAN ve Genel Müdür Yardımcısı Galip ŞANLI tarafından özel olarak davet edildik. Ulaşım-EGE Ekibimizde Denizli'den başka bir üyemiz bulunmaması nedeniyle, davette ekibimizi ben temsil ettim.

Seminer öncesinde Genel Müdür Sayın Celal Bey, Genel Müdür Yardımcısı Sayın Galip Bey, Denizli Proje Müdürü Sayın Müfit Bey ve semineri gerçekleştiren ülkemizin tanınmış İletişim ve Halkla İlişkiler Uzmanı Oğuz GÜLAY Hocamız ile kısa bir ön görüşme yaptık.

Seminer başlangıcında, Turex Denizli Proje Müdürü Müfit ÖZKAN ve Turex Genel Müdürü Celal KALKAN, birer açılış konuşması yaptılar. Her iki yöneticimiz de konuşmalarında, Turex Denizli İşletmesi'ne ilişkin olumlu görüşlerini dile getirirken; Genel Müdür Celal Bey de Turex Turizm hakkında kısa bir bilgi verdi.


Turex Turizm Genel Müdürü Celal KALKAN


Açılış konuşmalarının ardından, Oğuz Hocamız konferansına başladı.


İletişim ve Halkla İlişkiler Uzmanı Oğuz GÜLAY


Oğuz Hocamız'ın konferansı interaktif şekildeydi. Oldukça renkli görüntülere sahne oldu. Konferansı sırasında sık sık "kanalı kontrol etme" tekniğini kullanarak, personellerin etkin bir şekilde konferansa katılımını sağladı.


Personellerimiz...



Personellerimiz...


Seminerin akşam seansına yaklaşık 100 personel katıldı.


Salondan bir görünüm.


Seminerin bitiminde Oğuz Hocamız tarafından küçük bir çekiliş yapıldı. Çekilişi kazanan 5 talihliye birer yarım altın, Oğuz Hocamızca hediye edildi.


Hediye teslimi.


Oğuz GÜLAY Hocamız'dan küçük notlar...

• Düşüncelerinize dikkat edin davranışlarınız olabilir,
• Davranışlarınıza dikkat edin alışkanlıklarınız olabilir,
• Alışkanlıklarınıza dikkat edin karakteriniz olabilir,
• Karakterinize dikkat edin kaderiniz olabilir,

Üç tür dost vardır:
• Ekmek gibidir her gün ararsın,
• İlaç gibidir lazım oldukça arar bulursun,
• Mikrop gibidir o gelir seni bulur.
Üçüncüsünden uzak durun!

“Konuşmalarımızı teşkil eden iletişim bizim hayatımızdaki yegâne unsurdur. Doğru bir iletişim nice güzel sonuçlar sağlayacağı gibi, kötü bir iletişim tahmin edemeyeceğimiz olumsuzluklar getirir. Yaptığımız araştırmalarda farklı örnekler karşımıza çıkıyor. Örneğin bir Anadolu insanı küçük çocuğunu kas ağrısı şikâyeti ile doktora götürüyor. Doktor çocuğu muayene ettikten sonra bir kas gevşetici krem veriyor. Ve babaya kremi iyice yedirmesini söylüyor. Aradan gezen zamanda baba tekrar geliyor. Doktor ilacı kullanıp kullanmadığını sorunca, Anadolulu baba ‘doktor bey çocuk kremi yemiyordu, zorla yetirdim’ diyor. İşte yanlış bir iletişim. Doktor hastasının anlayacağı dilden konuyu anlatamadı. Ve iletişim gerçekleşmedi. Sonucu ölüm bile olabilirdi. Demek ki iletişim bir çok konuda hayati öneme sahip.”

“Davranışlar sonucu belirler. Gerçek fotoğraf sonuçta ortaya çıkar. Karşılaştığınız bir arkadaşa hal hatır sorduktan sonra aynı cevabı alamıyorsanız olumsuz bir mesaj almış olursunuz. Ama fotoğrafta kötü olan kişi karşı taraftır. Eğer aynı kibarlıkta hal hatır sorsaydı, sorun kalmazdı”

"Dünyada bizim kadar takdir yapılmaz. İETT şoförlerine ders vermiştim; moral, motivasyon, kişisel kalite üzerine. Ara oldu, çay içecekler, bezden bir paravanın ayırmış olduğu çay ocağından çayı alıyoruz çıkıyoruz. Bazıları almış, camlar da açık sigara içiyorlar birbiriyle konuşuyorlar. Paravan bez, konuşmalar duyuluyor. “Ulan ne morali, ne motivasyonu, yüz lira versinler yeter!”. Diğeri de diyor ki “Öyle deme, görmüyor musun? Ben de gelirken soğuk geldim ama çok da şeyler öğrendik. Ulan adam kel başlıdır ama damardan giriyor!”. "Dünyada hiçbir ülkede yok, ulan şerefsiz, damardan giriyor." diyor. Çay elimde paravandan döndüm, beni gördüler: “Gel hoca biz de senden bahsediyorduk!” dediler..."


Oldukça zevkli ve yararlı bir seminerdi. Semineri gerçekleştiren Oğuz GÜLAY Hocamıza, ince davetlerinden dolayı Turex Turizm Genel Müdürü Celal KALKAN'a ve Genel Müdür Yardımcısı Galip ŞANLI'ya can-ı gönülden teşekkürlerimizi sunarız.

wowTURKEY Forumları
Ege-Ulaşım Bölümü adına,
Yasin EFESOY


Yasin Efesoy

11 yıl önce - Prş 26 Şub 2009, 20:32

Bu arada, Turex Denizli ÖHO İşletmesi personellerine yönelik hizmet içi eğitim seminerlerinin artarak devam edeceği, hizmet kalitesinin artmasındaki ilk etkenin personel eğitimleri olduğu; Turex Denizli yönetimince bildirilmiştir.

Ekibimiz, mümkün olabildiğince bundan sonraki seminerlerde de yerini alacaktır.

Yasin EFESOY


ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege